nedelja, 1. marec 2009

What's wrong, what's right

V teh dneh predvsem veliko razmišljam, sem v nekem posebnem obdobju. Mogoče zato ni bilo nobene objave na blogu. V bistvu pravi razlog je, da sem povsod nekje vmes. Vse pomalo stoji in čaka na poskok. Na vseh področjih. Marec bo zelo zanimiv mesec v mojem življenju in v bistvu komaj čakam. Ukvarjal se bom z veliko novimi stvarmi, ustvarjal in užival in učil se bom brezpogojne ljubezni. Rasel bom, kar mi je zelo pomembno. Zrasel bom v aprilskega mladega sanjača, pa ne mislim v povezavi z vremenom.

Ravno ta vikend sem v miru preizkušal te nove stvari. Ni mi bilo dolgčas. Bo pa treba narediti plan in se ga držati. Brez plana ne gre.

Preizkušal sem tudi ljubezen. Prava je bila in v pravi obliki. Odlično mi gre.

Vse to počnem zaradi miru v sebi in zaradi nasmeška, ki ga želim nositi na obrazu.

Delati, kar te veseli. Tudi po cele dneve, saj sploh ne bi vedel, da delam. Srečevati se z zanimivimi ljudmi in ljudmi, ki ti nekaj pomenijo. Biti do vsega in vseh pozitiven.

Naslov nima veliko povezave z vsebino: I know what's right!