petek, 10. april 2009

Vsem gre za par evrov

Ravnokar sem dobil iz enega podjetja reklamacijo..
Računal sem jim 3x2h + 2 h okna.. in 6 eur na uro

Sporočili so, da je bilo dogovorjeno, da so okna bila všteta v mesečnem znesku.. in da je samo 3x2h

Torej jim gre za 12 eur.. Velika firma, imajo denar, poznamo se..

Verjetno je že pri dogovarjanju vedel, da me je ... za par evrov. Vmes med delom pa so tudi rekli, da ni problema ob povečanju količine dela, da itak več plačajo, jaz naj jim kar zaračunam.

Pa še eno reklamacija.. Dogovor je bil po 4 ure na teden.. Čistilka mi reče, da vedno čisti po 5h in ji res toliko plačam.. Potem sem tudi tej firmi zaračunal 5 ur, ker bi bil sicer na izgubi...

in kaj se zgodi.. dobim reklamacijo, da čistilka dela po 2,5 h in da že prej po 4 ure je bilo preveč.. Ne bodo plačali tega zneska.

Čistilka se mi je zlagala.

Vsem gre za par evrov.. To so zneski 10, 15, 20 eur.. Ljudje božji

1. odnos
.
.
.
5. denar

Največ sem pa sam kriv, ker sem naiven.

Že v samih podjetniških začetkih mi je bilo čudno, ko sem se z ravnateljico ene večje šole dogovarjal za par centov razlike v ceni, ko pa je bilo toliko bolj pomembno, da je delo kvalitetno opravljeno. V isti šoli je bila centralna kurjava prižgana po celo noč in zvečer je bilo v šoli, ko ni bilo nikogar, kot v savni. Smešno.

V takem svetu ni veliko prostora zame.