torek, 11. oktober 2011

Theta healing - vtisi po seminarju


Petra Derenčini, LitijaOdkar sem se srečala s ThetaHealingom sem dosti bolj mirna, bolj mirno reagiram na stvari...in tudi dosti bolje razumem stvari ki jih prej nisem. TH odpira nove poglede na popolnoma vse. Spoznala sem da "slabo" pravzaprav sploh ne obstaja. Predvsem pa sem se veliko naučila o sebi.

Petra Derenčini, Litija

Jasmina, KrškoZa ThetaHealing sem izvedela po naključju, preko prijateljice. Že od nekdaj sem slutila, da življenje mogoče le ni to, kot nam ga predstavljajo v šoli, "mainstream" mediji…. Vendar hitro zapadamo v ta začaran krog površnega dojemanja življenja. V iskanju odgovora na to vprašanje in izhoda iz tega kroga, se mi je odprla čudovita pot. Po prebiranju knjig o podzavesti, priročnikov o izboljšanju življenja etc., se je "teta" pojavila ravno v pravem trenutku, kot super tehnika, s katero sem si lahko hitro in enostavno spremenila prejšnje težave (beri: stare miselne vzorce) v praksi. Z izgubo tega balasta življenje postane lahkotnejše in bolj veselo. Poleg tega sem se bolj zavedla svoje povezanosti z vsemi bitji, naravo in drugimi ravnmi obstoja. Svet je zopet postal čaroben. Seminar priporočam vsem, ki si želijo izboljšati in poenostaviti življenje, izvedeti nekaj več ter nenazadnje družiti s podobnomislečimi in odprtimi ljudmi, ter tako ustvariti lepši svet.

Jasmina, Krško

Miran Pavlič, LjubljanaBiti ali ne biti. To je edino kar se mi je porajalo pred seminarjema ThetaHealinga. Prvega se niti ne spomnim, razen brezmejnega občutka radosti, veselja in sreče. Drugi pa je odprl povsem nova obzorja. No, med njima in kasneje so se poti odpirale same od sebe. Seminar ThetaHealinga je preprosto kraj, kjer najdeš samega sebi in se nikoli več ne izpustiš. Ko delaš dobro drugim, ti vesolje to tudi vrne.

Miran Pavlič, Ljubljana
He who heals broken hearts

Tamara M., KoperPrvi seminar ThetaHealinga mi je odprl srce, po njemu sem lažje zadihala. Svet je izgledal lepši, svet je bil lepši! Po drugem seminarju se mi je svet popolnoma postavil na glavo. Sedaj poznam srečo in sem srečna. Toplo priporočam.

Tamara M., Koper
The one who talks to the Unicorns