Kriza je, pa kaj. Menedžerji nogometnih klubov očitno že vihajo rokave, da bi dobili dovolj sponzorskih sredstev. Če je ponudbe manj, se je potrebno bolje potruditi. Kot je zapisal kolega s Financ Novica, je Manchester United med drugim povabil k sponzorstvu tudi indijsko podjetje Sahara India Pariwar. Novičarske spletne strani po svetu še ne poročajo o drugih podjetjih.
Res je, da gre za velike denarce, a me je vseeno presunilo, kako so se v tem angleškem klubu potrudili. Ponudbo so zelo poosebili, saj so Indijcem poslali fotografiji Rooneya in Ronalda z zapisanim imenom tega indijskega podjetja na dresu. "Že čez nekaj mesecev bo ime vašega podjetja lahko na prsih teh igralcev!" naroči zdaj, saj je ponudba omejena.
Odlična marketinška lekcija. Priredite vaš izdelek za vsako stranko posebej. Ne samo, da naslovite pošto na določeno osebo, uporabite še več domišljije.