Dorekli smo že, kako je pomembno, da se prodajaš. Prodajamo se bolj ali manj vsi. Pretirana samopromocija pa lahko škodi in to na več načinov.
Eno do teh je, da si bolj znan kot kvaliteten. To te lahko tepe, saj se ti čez čas lahko začnejo posmehovati. Torej moraš biti zelo previden pri promociji dejavnosti, ki jih ne obladaš najbolje oziroma promocija mora napredovati skupaj s kvaliteto storitev. Ni dobro torej, da se razglašamo za velemojstra, če to nismo.
Še en škodljiv vpliv je pretirano ljubosumje. Uspešnež, ki našteje svoje dosežke in znanja, je hitro lahko tudi tarča pregovorne slovenske 'fovšije'. Kmalu začnejo ljudje o tebi govoriti slabe stvari oziroma ne bodo od tebe nič kupili. To sem izvedel od podjetnikov, ki skrivajo svoje dosežke, pa tudi občutil sem v komentarjih na svojem blogu.
Še ena taka težava je, da imaš potem veliko manj miru, če si zelo znan in je odvisno od tega, kaj komu leži.
Dobro je tudi, da ni toliko opazno, koliko premoženja imamo, saj smo hitro lahko tarča ne samo ljubosumja ampak tudi kriminalnega dejanja.
Vsekakor pa promocija zelo pomaga pri poslu.