sreda, 20. maj 2009

Časopisi v outsourcing rubrik


Kot sem že zapisal v članku na Drugem svetu, so letos tiskanim medijem zaradi gospodarskih razmer krepko upadli prihodki od oglaševanja. Neuradno sem izvedel, da so se enemu izmed njih v tiskani izdaji znižali za 35 do 40 odstotkov glede na leto prej, v spletni izdaji pa za četrtino. Časopisi bodo morali bolj paziti na stroške, veliko jih je neproduktivnih že zaradi prejšnjega sistema, kar nekaj pa tudi zaradi sedanjega državnolastniškega kapitalizma. Preprosto povedano, ni jim bilo treba. Odslej bo drugače. Ali bodo izginili ali pa se spremenili.

Odslej bo za rubriko Trženje v časniku Dnevnik, kot sem pravkar izvedel, skrbela ekipa Marketing magazina. S tem želijo v tem slovenskem časopisu prihraniti na denarju in obenem ohraniti kvaliteto. Spremembe se torej že dogajajo in še več jih bo.

Kot so zapisali v sporočilu, ki sem ga prejel, revija Marketing magazin odslej sodeluje s časopisno družbo Dnevnik pri pripravi tedenske marketinške strani, na kateri bodo objavljeni članki o dosežkih domače marketinške stroke, o aktualnih dogajanjih na medijskem trgu in medijskih raziskavah, pozornost pa bomo posvetili tudi tujim oglaševalskim in medijskim dogodkom. Stran, namenjena marketingu, bo v Dnevniku izhajala vsako sredo, od danes naprej.

Rubrika Trženje tudi v Financah izjaha ob sredah.