ponedeljek, 1. junij 2009

Moji prvi joga koraki

V teh dneh sem doživel svoje prve korake v svetu joge. Udeležil sem se joga vikenda na Kolpi. Bilo je neverjetno, nepozabno, spremenilo me je, napolnilo, razširilo. Že prvi petkov večer sem pogruntal, da zanemarjam svoje telo in dušo in da se to mora končati. Odkril sem, kaj je to dihanje in da se ne spomnim, kdaj sem nazadnje sploh dihal. Sem na poti, ki sem si jo začrtal, na poti duhovne in osebne rasti, to me zelo osrečuje. Sobota je bila izjemno aktivna, joga že ob sedmih zjutraj, predavanje, joga, rafting, meditacija, vmes pa prehranjevanje. Super sobota. Tri dni sem bil totalno sproščen, nasmejan in pokončen. Navdušili so me tudi učitelji joge iz joga studia Sadhana, ki so nepozaben konec tedna organizirali. Gre za izjemne profesionalce, katere bi vsakomur priporočil. Všeč mi je bilo tudi to, da sem spoznal kar nekaj dobrih, prijaznih in razmišljujočih ljudi. Za nameček sem v nagradni igri zadel dva meseca brezplačne joge.

Namasté!