nedelja, 21. junij 2009

Prejel sem priznanje ministrstva


Končno sem tudi v roko prejel priznanje za blog, ki spodbuja k neformalnem učenju. To je tisto pored rednega šolanja. Torej redno šolanje opravite z odliko, a poskrbite za osebno izpopolnjevanje, nabiranje izkušenj in poznanstev še poleg tega. Šola je samo temelj, odvisno pa je tudi od tega, kaj si želite. Mogoče vam je ok celo življenje delati v eni in isti službi.

Na podelitev priznanja nisem šel, ker sem imel preveč obveznosti, sem ga pa zato prejel prejšnji teden, ko sem se končno sestal s Tadejo Ozebek iz Talentiran.si.

Svoje spodbujanje k neformalnem učenju in osebnemu napredovanju bom še izpopolnjeval. Rad pomagam ljudem in rad spoznavam zanimive ljudi. S tega področja bodo odslej na blogu Haris.si bolj resni članki, tukaj na Harotovem blogu pa bodo bolj sproščeni. Stay tuned. Thanks ministrstvo & ekipa Talentiran.si!