petek, 12. december 2008

Najino nebo

Ful mi je všeč tale komad od skupine Glam. Danes je uradno izšel. Album nameravajo izdati spomladi. Veliko uspehov tudi v novem letu Glam!

Glam - Najino nebo

Vedno sm si želela, da bi ujel me v roko,
s tabo bi poletela daleč v nebo.
Zdaj ostajam na zemlji, le želim si lahko,
da delila bi krila, vzemi me v nebo.

Le počasi, naj se ne mudi,
jaz bom znala, če boš tudi ti.
Luči ugasni, naj se zaiskri,
namesto sveče naju zdaj prižgi.

S TABO BI VSE NOČI PREBEDELA,
IN LETELA.
S TABO BI VSE NOČI PREBEDELA,
LETELA BI LETELA.

V vetru bi te vrtela, vnela tvoje telo,
skrila te v objem svoj, da ti bo toplo.
In ko dnevi so temni, ko ti je hudo.
Spomni se kdaj name, najino nebo.

Le počasi, naj se ne mudi,
jaz bom znala, če boš tudi ti.
Luči ugasni, naj se zaiskri,
namesto sveče naju zdaj prižgi.

S TABO BI VSE NOČI PREBEDELA,
IN LETELA.
S TABO BI VSE NOČI PREBEDELA,
LETELA BI LETELA.