torek, 11. marec 2008

Kako naj čistilka pride do denarja

Sinoči sem se pogovarjal s čistilko v eni izmed osnovnih šol, kjer nadomeščamo čistilke. Vprašala me je, kje še delam poleg njihove šole. Rekel sem ji, da imam svojo pisarno in svetujem glede financ. Zdel se mi je bolj zanimiv odgovor, kot da ji razlagam, kje še čistimo. Kot pričakovano je rekla, naj še njej svetujem, kako naj pride do denarja.

Najprej sem ji odgovoril, da ne morem kar tako in da je veliko za povedati. Do denarja sploh ni težko priti in ni težko postati bogat, sem ji še rekel. Odpri svoj čistilni servis, pa se je glasil moj nasvet. Ne da se mi s tem ukvarjat, je odgovorila. Potem pa vlagaj kolikor lahko vsak mesec, ti bom že jaz povedal kam, in čez nekaj let ti bo lažje živeti, ker boš imela nekaj denarja. Še kasneje pa boš lahko samo od tega imela spodobno pokojnino in ti ne bo treba več popoldneve preživeti tukaj.

Več kot povedati ne morem. Že jutri bo vplačala loto listek ali pa me bo vprašala, če ji lahko povem, kje se splača varčevati.