petek, 14. marec 2008

Za direktorico si želim žensko

Ženske so v naši družbi večinoma na nižjem položaju kot moški. Kar se tiče izobrazbe, je verjetno ravno obratno. Razlogov za priviligiran položaj moških je več. Večinoma pa gre za razmere v preteklosti, ki se danes še kako odražajo v razmišljanju ljudi. To se me zdi poglavitni razlog za tako stanje. Dogajanje v ženskih in moških glavah povzroča, da imamo veliko manj žensk na vodilnih položajih.

Za mnenje sem vprašal tudi svojo razmišljujočo prijateljico. Rekla je, da se ženske v splošnem niti niso zanimale za višje položaje. To se spreminja in čez nekaj bo stvar obrnjena. Hm, zanimivo. Meni se zdi, da bo približno enako. Mogoče si ženske res ne želijo toliko izstopati. Vsekakor pa se to spreminja.

Zdi pa se mi, da večinoma ljudje raje dodelijo višje mesto moškemu, ker se jim to zdi bolj zanesljivo in mogoče logično. Ponavlja se preteklost, ljudje niso naklonjeni spremembam. V svojem podjetju si želim žensko za izvršno direktorico. Pametno, razmišljujočo, nasmejano, fleksibilno, razumevajočo, odločno in tako, ki bo čutila izjemno pripadnost podjetju. V bistvu pa niti ni take razlike med moškim in žensko. Oba imata svoje atribute. Pomembno je, kako jih posameznik zna izkoristiti. Vsak je pa tudi toliko različen, da ločevanje po spolu ni tako pomembno. Žensko bi imel za direktorico, ker mi je preprosto tako všeč.