ponedeljek, 3. marec 2008

Prometnih kazni bo vedno več

Samo prejšnji teden sem dobil tri kazni za prometne prekrške. Eno za napačno parkiranje v petek ponoči v Šiški pred enim blokom. Druga je bla fotografija mojega avtomobila, ki naj bi v Mednem vozil 68 km/h, 18 nad omejitvijo. Tretja je bila pa izterjava s strani davčne uprave, ki je šla na očetovo firmo, ker sem lani vozil avto, ki je bil na njegovo ime. Ravno tako je šlo za napačno parkiranje. Uf..to pa je dnarja.. Res malo neumno vozim, avto kar povleče pa še težko ga je parkirat. VW Passat 1.9 TDI caravan.

Neresno od človeka, ki še na mravljo ne bi stopil. Bogve koliko mušic je samo prejšnji tedn podleglo moj vožnji. Naj sploh ne omenim, da je dirkanje po blatu v sredo botrovalo k temu, da sem kar tam preživel noč. Na srečo v dobri družbi. Avto je tudi malo razsut in še ne očiščen.

Ob vseh teh kaznih sem pomislil, da bo takih kazni vedno več. Saj je skorajda nemogoče vedno voziti po pravilih. Znaki so nekje neumno postavljani pa tudi preprosto se ti mudi. Jaz vedno nekam zamujam. Zato vozim hitreje in še hitreje parkiram. Potem se pa čudim, da na leto dam par sto evrov za majhne prekrške...

Vedno več bo skritih radarjev.. Na parkiričih bodo kamere, kazni bodo dajali kar na daljavo. Domov bomo dobivali fotografije.. Kmalu kar na email. Prava big brother scena.. Morali bomo biti pridni.. Še najboljša rešitev je, da imamo manjše in počasneje avtomobile, če je to sploh možno.