ponedeljek, 31. marec 2008

Pomembno je, kakšen boš postal

Ljudje si večkrat zastavljamo cilje, ki se povezani s tem, kaj bomo dosegli v življenju. Želim si doseči to, želim si ono.. Pomislite, kako bo, ko vse to dosežete. Ja, uspelo vam bo. A je to pomembno? Vas bo zadovoljilo? Meni taki večinoma materialistični cilji niso dovolj. Moji so izjemno povezani z mano kot osebo. Želim si postati tak in tak človek. Ne vem še kakšen, to bom še izvedel. Ne poznam še tega, šele spoznavam. Drugi dosežki so na stranskem tiru. Naslednji cilj je, da dosežem, da bom lahko svobodno in brez ovir tak človek, kot bom. Tretji cilj je, da me bodo ljudje, ki bodo okoli mene in ki jih bom cenil, imeli radi.

Večina karieristov si želi uspeha. Kaj je zate uspeh? Boš takrat srečen? Pazi, da ne ostaneš sam. Ne pozabi na ljudi in ne pozabi, kakšen bi rad bil.

Delam že na tem, da bom takšen, kot želim biti. Ni preprosto, gre počasi. Vem tudi, da mora iti počasi. Uspelo mi bo.