torek, 15. julij 2008

Facebook mladega sanjača


Na Facebook sem se vpisal enkrat jeseni. To se je zgodilo po absolventu. Že pred tem sem dobil kakšno vabilo, a nisem čutil potrebe, da se vpišem še na en social site. Po septembrskem 10-dnevnem bivanju v Grčiji pa ni bilo več izbire. Tako sem na hitro dobil nekaj Facebook friends, še nekaj ljudi sem si dodal, ki so bili že gor in od katerih sem imel naslov elektronske pošte. Nekaj sem jih našel takih, ki jih nisem videl oziroma slišal 10, 15 let. Nekaj takih, ki sem jih srečal enkrat, a so se mi vtisnili v spomin. Nekaj sem jih sam povabil. Potem so se začeli vpisovati tudi ljudje iz domačega kraja. Tako je bilo kmalu znanih res veliko. Kakšnega sem spoznal tudi prek facebooka. Največ sem preklepetal z malezijsko Kitajko in Turkinjo. Najljubši novi znanci pa so mi tisti, ki me dodajo zaradi bloga.

Moj profile si lahko ogledate tukaj.

Sicer sem pa naredil page od VEM! naložb, ki je nekakšn fan page storitev podjetja.

Redni bralci tega bloga se lahko vpišete v group Popotovanje mladega sanjača, ki šteje že več kot 60 članov.

Ustvaril sem še nekaj skupin. Najbolj priljubljene so Cerknica, GLAM in Gimnazija Postojna.

Facebook je postal prava odvisnost.