petek, 25. julij 2008

Kuharski mojster

Vroči poletni dnevi, kratke hlače, zgoraj brez, nikogar doma, bos, mogoče se oglasi kakšen prijatelj na kavi. Kaj jesti? Lakota, pogled v hladilnik. Bučke, paprika, jogurti, sir, kisla smetana. Ni kruha. Pašta?! Zakaj pa ne, saj jo nisem jedel že dolgo. Omaka: bučke, paprika, čebula, smetana, sir. Hladilnik pozna odgovor na vse :)

Torej makarončke sem dal kuhat. Deset minut. V ponev sem zlil olivno olje, narezal eno celo čebulo in jo dušil. ko je postala cela vlažna sem dodal veliko narezanih kosov buče in paprike. boljše je dati veliko preveč kot premalo in to sem vse skupaj dušil in cvrl, dokler ni bilo primerno, da dodam kislo smetano in kose sira, po občutku. Namesto navadnega sira po mojem pride prav tudi gorgonzola.

Bilo je super. Mnjami. Pojedel sem štiri krožnike in že komaj čakam, da v nedeljo naredim podobno kosilo, saj imam v hladilniku še vedno iste stvari. Takrat pa mogoče tudi kaj poslikam.