ponedeljek, 18. avgust 2008

Ambasador meseca Talentiran.si

Spletni portal Talentiran.si me je izbral za ambasadorja meseca, kar mi veliko pomeni. Ta naziv sem dobil zaradi svojega podjetniškega udejstovanja, razmišljanja in zaradi uspešnega pisanja tega bloga, ki je v marsičem povezan s projekti omenjenega spletnega portala. Akcijo vodi urednik kategorije podjetništvo Dejan Tašner, ki me je tudi kontaktiral in verjetno pripomogel k temu, da sem prvi ambasador meseca sploh. Na spletnem portalu bodo objavili moj življenjepis, opise mojih podjetij in intervju z mano. Jaz pa bom nadaljeval s svojim podjetniško-kariernim pisanjem, a tako da bom še večkrat omenil njihov portal, katerega priljubljenost bi morali še povečati in ga približati več mladim ljudem. To je tudi cilj in kot ambasador meseca bom to poskušal. Delujejo na področju izobraževanja, osebnostne rasti, gradnje kariere, razvijanja podjetništva in zaposlovanja. Torej si bo vsak, ki si želi več v življenju in je zato pripravljen nekaj narediti, lahko našel nekaj zase.

Preberi si intervju z mano na spletni strani Talentiran.si.