ponedeljek, 29. september 2008

Podjetnik Morten Lund: Včasih mi uspe, včasih ne

Podobnost s fotografijo avtorja bloga je zgolj naključna

V današnji izdaji Dela FT je na 10. strani objavljen zanimiv intervju z danskim podjetnikom Mortenom Lundom. Najbolj znan je po tem, da je eden od zaslužkarjev pri prodaji podjetja Skype Ebayu. Trenutno se spopada s težavami, saj je za njim eden od največjih vlagateljskih porazov v življenju.

Intervju mi je bilo zanimivo prebrati, saj bralcu zelo približa podjetniški način razmišljanja, ki je večini ljudi zelo nenavaden.

Novinar ga je spraševal, kako to, da je javnosti razkril podrobnosti neuspeha z naložbo v časopis, ki ga je stala ogromno denarja.

Lund: Morate razumeti, da sem podjetnik. To je moje življenje. Včasih mi uspe, včasih ne. Zelo sem hvaležen, da se lahko ukvarjam s tem. Zato vlagam vse, kar imam, v projekte, v katere verjamem. Ob neuspehih je treba biti odkrit in iskren, saj večina ljudi misli, da je v podjetništvu mogoč zgolj uspeh. Vendar še zdaleč ni tako. Seveda je veliko zanimiveje poslušati o uspehih, vendar je zelo pomembno javnosti dopovedati, da so tudi neuspehi, da je vse skupaj izjemno težko.

"..sem podjetnik. To je moje življenje. Včasih mi uspe, včasih ne."

Zaradi bankrota časopisa bo prisiljen prodajati druge naložbe:
Seveda. A sem prepričan, da bomo s posojilodajalci našli rešitev. Sicer pa bomo bankrotirali in začeli znova. Dobro, ni tako zabavno, kot se morda sliši, vendar to pač počnem.

"..bankrotirali bomo in začeli znova... to pač počnem"

Strah?
Še kako me je strah. Morda bom celo pristal v psihiatrični bolnišnici. A taka je pač narava mojega posla. Preprosto moram ga peljati naprej. Znova začeti z ničle, če bo treba.


Kako se na Danskem dojema bankrot?
Tudi na Danskem to ostane s teboj, a kot podjetnik to pač sprejmeš. Podjetništvo je ideologija, je vera. Ne morem iti nekam v službo, torej se moram ukvarjati s podjetništvom. Kakšno službo pa si lahko najdem?

".. Podjetništvo je ideologija, je vera. Ne morem iti nekam v službo, torej se moram ukvarjati s podjetništvom."

Kliknite na Lundov blog. V zadnji objavi piše o Sloveniji, bolj natančno o podjetju Httpool.