petek, 5. september 2008

Zakaj pogosto menjujejo čistilni servis?

Nezadovoljna delavka, nezadovljna stranka

V zadnjem času opažam, da stranke pogosto menjujejo čistilne servise. Ravno to je razlog, da Čistilni servis Higi1 pridobiva nove poslovne partnerje. Večinoma zamenjajo čistilni servis, ker niso zadovoljni s kvaliteto čiščenja, dostikrat je razlog, da čistilci sploh ne pridejo.

In v katerem grmu tiči zajec? Glavni razlog za tako dogajanje je sam način, kako se odločijo za ponudnika tovrstnih storitev. Preveliko pozornost posvetijo ceni in tako izberejo najcenejšega. Star pregovor pravi: Malo denarja, malo muzike. Tako dobijo čistilni servis, ki je v želji, da si nabere čim več strank znižal ceno na mejo možnega.

Problem se pojavi v izvedbi. Tak čistilni servis potem slabo plačuje delavce, ki so zaradi tega manj zanesljivi. Ravno kakovosten kader pa poskrbi za kvaliteto. Nedobičkonosna stranka pa ni tako pomembna za ponudnika storitev in se ta toliko ne potrudi zanjo, kot se za kakšno drugo.

In kaj storiti? Cena ne sme biti odločilna. Najboljše je izbrati neko srednjo ceno in tudi poskrbeti, da bodo zadovoljne obe strani. Še najboljše bi se prepričali v kvaliteto opravljene storitve po induvidualnem razgovoru, tako kot je pri drugih poslovnih sodelovanjih. Če je to za podjetje manj pomembno, lahko vse opravi tudi tajnica, ni nujno, da je to direktor. Pred podpisom dolgoročnega sodelovanja svetujem tudi preizkusno dobo, en mesec.