petek, 10. oktober 2008

Priznam, prodajam se! Pa kaj..

Čas je za javno priznanje. Prodajam se in to že kar nekaj časa. Celo odločil sem se, da se prodajam še bolj. To je čisto poseben dober občutek, ki služi svojemu namenu, ustvarjanju. Kdor se ne prodaja, je njim nekaj narobe. Ne napreduje, torej nazaduje. Prodajamo se vsi za vsakim vogalom. V baru, v šoli, v službi, na spletu in na sprehodu. Prodajamo sebe drugim in drugi nas kupujejo.

Se šolaš in rabiš dobro oceno na naslednjem izpitu? Prodal se boš profesorju. Iščeš službo in ravno v prihodnjih dneh imaš razgovor? Prodal se boš bodočim delodajalcem. Imaš jutri zmenek z osebo nasprotnega spola, ki se ti res dopade? Prodal se boš, da boš s to osebo lahko preživljal veliko časa. Ravno zdaj urejaš svoj profil na kakšni spletni strani in nastavljaš svojo najlepšo fotografijo? Prodal se boš, da dobivaš čim več pošte in da se ljudje zanimajo zate. Potrebuješ prijatelje? S svojim dobrim odnosom do ljudi jih boš imel. Bi rad, da te ima sosedov pes rajši? Pelji ga na sprehod ali pa ga nahrani.

Ste se našli v teh primerih. Jaz sem se. Priznam, prodajam se. Vsi, ki karkoli hočete, se morate prodati. Nova služba, novi znanci, ni pomembno. Nekateri se radi skrivajo, bodisi jim je všeč tak način življenja bodisi nočejo v življenju več. Mogoče pa se s skrivanjem spet hočejo nekomu prikupiti in se tako prodajajo.

Sem podjetnik in se ne prodajam delodajalcem. Še vedno nisem doštudiral in bom moral svoje znanje prodati kakšnemu profesorju. Prodajam se ljudem, strankam in poslovnim partnerjem. Poznam veliko ljudi in jih veliko spoznavam. Prodajam svoje storitve, vse kar počnem. Prodajam se preko bloga, Facebooka in preko spletnih strani svojih podjetij VEM! naložbe in Čistilni servis HIGI1 ali pa seveda tudi v živo.

Zdaj sem se odločil narediti svojo osebno spletno stran, in sicer za vse, ki jih zanimam prav jaz. Kupil sem primerno domeno, najel super programerja in stran je tu. Požela je že kar nekaj pohvale. Pripravil sem tudi nagradno igro za vse obiskovalce.

Namen je vzpostavljati stik z vsemi ljudmi, ki se zanimajo zame, in jim tudi omogočiti, da na eni strani imajo vse o meni in tudi lahko naročijo storitve vseh mojih podjetij ali pa preprosto mene. Preko kontakta na spletni strani me lahko tudi povabijo na pijačo, da se spoznamo.

Naslov spletne strani je http://www.haris.si
Vaše mnenje je dobrodošlo.