nedelja, 15. junij 2008

Prokleta nedelja..

Nedelja je čisto poseben dan. Dan počitka. Še posebno ker se sobotna noč ponavadi nepredvidljivo zavleče v jutro. Zame je to dan poležavanja in igranja nogometa. Ležim, poslušam glasbo, klepetam po internetu. Večinoma sem tako utrujen, da si razen za nogomet, ki me dodatno utrudi, ne vzamem časa za nič drugega. Zadnje nedelje skušam delati tedenske plane. Sem kar zaposlen, od zgodaj zjutraj do pozno zvečer. Za ta teden mi morajo uspeti eni projekti in moram kaj več spati ponoči. Danes se bom še sproščal on gledanju nogometa, to bo moja četrta tekma na prvenstvu. Kmalu bom moral spat, ker vstanem ob šestih. Za mano je izjemno lep teden. Poln užitkov, zabaval sem se pri delu in izven dela. Zelo malo sem spal. V prihajajočem tednu načrtujem obdržati dobro formo.