sobota, 28. marec 2009

Facebook je šel čez mejo

Po dobrem mesecu mi je Facebook ponovno aktiviral profil. Onesposobili so ga brez posebnih opozoril in brez posebnega vzroka. Enkrat me je vrglo ven in nisem mogel več priti nazaj. Pisal sem proteste na njihove maile in seveda ni bilo odgovora. V tem času sem si že ustvaril nov profil in se že povezal z večino starih stikov. Nisem vedel, kdaj bom dobil stariega nazaj in Facebook sem preprosto potreboval.

Danes pa dobim mail in obrazložitev, zakaj je bil uporabniški račun onesposobljen in zakaj so ga zdaj ponovno aktivirali. Kriza.

Zapisali so sledeče: Your account was disabled because you exceeded Facebook's limits on multiple occasions when using our Search features, despite having been warned to slow down.

Torej preveč sem uporabljal iskalnik?? Uporabljam ga, da hitreje najdem svoje FB frende...

Neumnost. In zaradi tega me vržejo ven? Ostanem brez stikov. Še v veliko skupinah sem skrbnik in vse bi lahko prevzel kakšen strastni spamer in ljudem pošiljal nezaželjeno pošto. Res so čudni.

Dodali so še: However, after reviewing your situation, we have reactivated your account, and you should now be able to log in. Please be aware that if your account is disabled again, we will not be able to reactivate it. Once logged in, please slow down the rate at which you perform searches on the site.

Torej, če mi ga še enkrat onesposobijo, bo moj profil izgubljen za vedno. Nekako bom internetno mrtev, saj bo ves svet samo še Facebook? E-usmrtili me bodo. :)

Med elektronsko pošto sem po dolgem iskanju našel njihovo opozorilo. Poslali so mi ga sredi januarja in to v slovenščini: Živjo, Naši sistemi nam sporočajo, da si zlorabljal določene funkcije mesta. To e-poštno sporočilo je opozorilo. Zloraba funkcij Facebooka ali kršenje Facebookovih pogojev uporabe lahko pomenita onemogočenje tvojega uporabniškega računa. Vnaprej hvala za razumevanje in sodelovanje.Če imaš vprašanje, se z vpisnim e-poštnim naslovom obrni na warning@facebook.com. ekipa Facebooka

Takrat sem jim odgovoril, da sem prepričan, da ne počnem nič takega in naj moj profil pustijo pri miru.

Zdaj bom moral povezati oba profila in uporabljal bom samo še starega.

Facebook je res šel čez mejo.

Ravnokar sem prebral, da si bodo zaradi izjemne rasti morali sposoditi 100 milijonov dolarjev za strojno opremo. Ne vedo še, kje bodo dobili denar.

Kar se tiče stika s strankami, je Facebook očitno zelo slabo podjetje in dolgoročno to ne bo vzdržno. Bil sem tudi oglaševalec, torej sem tudi plačeval za oglase in so zaradi brezvezne stvari odstranili svojega poslovnega partnerja. Zaradi prekomerne uporabe iskalnika?!

Si predstavljate, da Google deaktivira vašo elektronsko pošto, ker ste preveč brskali po njej?