ponedeljek, 30. marec 2009

Kaj lahko ponudite brezplačno?

Zdi se vam, da prodaja upada? Oglaševanje ni dovolj učinkovito?

Ne dajajte popustov na neko nezanesljivo in neznano ceno. Določite točen znesek in to za storitev, ki ne bo komplicirano opisana. Naj ljudje vedo, da za tak izdelek, plačajo toliko in za takega toliko in naj ta znesek izgleda nizek.

Torej ne: Posebne akcija, 30% popust..
Ampak: Odslej celotna storitev za .. samo 45 evrov.

Naj vedo, da bodo plačali samo toliko. Če bodo zadovoljni, bodo hoteli še več in plačali več.

Oblikujte program rednega stika s strankami (CRM). S sedanjimi in morebitnimi bodočimi.

Svojim strankam in partnerjem ponudite nekaj brezplačno. Če imate nizke proizvodne stroške za vsako naslednjo stranko, toliko bolje. Torej, da vas vsak naslednji kupec ne bo opazneje stal, mu lahko ponudite opravljanje vaše osnovne storitve zastonj za določeno časovno obdobje.

Sicer mu pa lahko ponudite brezplačno pomoč in svetovanje, s tem ga boste lahko pridobili za kupca, dobili pa boste tudi podatke za svoj CRM.

Na prijazen način ga boste lahko obveščali o novostih in ga sproti kaj poučili. Postal bo vaš kupec in vas bo priporočal prijateljem.

Prodajalo vas bo kvalitetno delo in ukvarjanje s strankami, kar je bistvo marketinga in še relativno poceni.