četrtek, 19. marec 2009

Življenske sanje..

Sanjal sem, da sem se prijavil na tekaško tekmovanje in se spozabil, prišel v pretežkih supergah, ki so mi bile prevelike in ni se dalo teči. Še komaj sem hodil. Na hitro sem se ustavil v trgovini in kupil druge. Ni mi bilo pomembno, kakšne so, samo da ne bi bile prevelike in da so lahke. Našel sem jih takoj. Lepe modre. In sem tekel naprej. Verjetno sem zmagal, ker sem bil tisti dan res v formi in zelo motiviran. Tako na oko bi rekel, da je šlo za ljubljanski maraton.

Razlaga sanj. Omenjeno tekmovanje v teku je v bistvu življenje, lahko je na poslovnem ali zasebnem področju ali obojem. Zaradi svoje nerodnosti in raztresenosti nisem bil dovolj pripravljen, zato napačna obutev. Iz sanj je razvidno, da bom znal problem hitro rešiti in da se mi bo pri reševanju posrečilo, le poskusiti moram, vzeti si čas, tako in tako nimam izbire. Nisem sploh rabil sanjati do cilja, vedel sem, da mi zmaga ne more uiti. Torej bi moral tudi v življenju zmagati. Sploh ta prepričanost in občutek bi me lahko navdihnili zdaj za vnaprej. Zmagal sem na maratonu, kar bi lahko pomenilo, da bom dosegel res velike stvari.