torek, 10. februar 2009

Kako se otresti prodajalcev Forexa

Kljub temu, da so nekateri že izgubili denar, nekateri že bili kaznovani in nekateri že bili opozorjeni, v Sloveniji še vedno nekateri ponujajo takoimenovano vlaganje na Forexu.

Kako se jih otresti?

Dobili sem takole ponudbo..

Živjo,

Ne, se ne poznava. Ampak dodal sem vas ker iščemo forex vlagatelje. Sodelujem tudi v pojektu FreedomRocks.

Sam pa delam tudi pri bolj konzervativnem vlaganju. Primer: Vložiš 20.000€, torej imaš glavnico in na mesec imaš obresti 3%, torej nanese na letni ravni 34% ! Garancija 100%, gremo skupaj k notarju, stvar overovimo in mesec za mesecem ti izplačujem obresti (pri večjih vložkih so seveda bistveno večje obresti). Stvar je čisto zakonita (broker že plača 40% davek). Tako da ni kaj za izgubit.

Sam delam na tem in se mi je lajf obrnil za 360 stopinj ;)

Super kajne ?


lep in uspešen dan Vam želim.

Hehe, moj odgovor:
Lep pozdrav

Kje pa vidiš, da gre denar na forex?

A mi lahko pošlješ uradni naziv podjetja, da vprašam kolege na ATVP?

Rad se prepričam preden vlagam.

Hvala

Nič ni odgovoril..

Preberite si eno mojo objavo: Forex grožnja Sloveniji (pojedli nas bodo kot piščance) in še od kolega s Financ Mencigerja, ki je pisal o tem, v katerih državah je eden od ponudnikov tega dobičkonosnega vlaganje največkrat iskan na spletu. Seveda v manj razvitih, med katere očitno spada tudi Slovenija.