Več načinov je, kako prodajati svoje izdelke in storitve na Facebooku, in večina jih je zastonj. Najbolj učinkovito pa je, če uporabniki delajo to za vas. Zaženite virus, ki se bo širil po omrežju.
Brez načrta ne gre
Tako kot pri vsaki marketinški kampanji naredite načrt. Določite, kaj prodajate in komu prodajate, torej izdelek oziroma storitev in ciljno publiko. Naredite načrt, kako boste to izvedli in kako boste dolgoročno ohranjali stik s strankami. Če želite stranko pripeljati k sebi, boste poleg Facebooka potrebovali tudi dinamično spletno stran in posebne akcije, kot so ankete in nagradne igre.
Najprej poskrbite za osnovo
Osnova za vsakega oglaševalca je, da naredi skupino in stran z imenom podjetja ali blagovne znamke. V te mora poskušati privabiti čim več ljudi in te strani morajo biti privlačne ter aktivne. Vsi zaposleni, stranke in prijatelji zaposlenih morajo biti povabljeni. Več ko jih bo, večkrat se bo pojavljalo oglaševalno ime in bolj bo znano. Naredimo lahko tudi majhen oglas s tekstom in majhno sliko, kar pa je plačljivo glede na klik ali prikaze. Svoje storitve lahko prodajo tudi s pomočjo aplikacij, največkrat so to neuporabne igre za prosti čas.
Težave, če še nisi zelo znan
Veliko ljudi lahko privabiš, če imaš že zelo znano blagovno znamko kot je Laško pivo. Če ni tako, se lahko pojavijo težave. Nihče se ne bo poistovetil z vašim izdelkom ali včlanil na vašo stran. Poskušajte zagnati skupino, ki bo dovolj splošna, da bo imela veliko članov, a še vedno povezana z vašim izdelkom. Če prodajata dodatek prehrani, bi lahko skupino denimo poimenovali Krompir in meso jem vsak dan ali pa Juhej, nedeljsko kosilo. Nepremičninsko podjetje bi lahko uporabilo ime Nepremičnine z diskontom ali Zasluži z nepremičninami. Prvi bi lahko objavljali recepte drugi pa finančne nasvete, s tem bi zadovoljili obiskovalce. Naredite skupino, ki bi lahko dobila toliko članov kot Skupaj proti Dimitriju Ruplu, I'm from Slovenia.. bitch.. not Slovakia ali pa Vsi Slovenci na enem kupu. Naredite tako skupino, da bodo vaši člani vanjo vabili svoje prijatelje.
Ne podcenjujte Facebooka
Projekta se lotite s premislekom in strateško. Začne se z imenom skupine, z lepo fotografijo in z vsebino. Ime in vsebina morata biti taka, da bosta pritegnila veliko ljudi, da se bodo z veseljem vpisovali in vabili druge. Več ljudi v podjetju naj strne glave in dobro vse premisli. Priporočljivo je, da zaposleni zelo dobro poznajo značilnosti Facebook, v nasprotnem je potrebno najeti zunanjo pomoč ali pa se udeležiti kakšnega izobraževanja.
Dosegamo cilje?
Prvi cilj je sploh odpreti skupino s pravo vsebino, ki naj ne bo omejena samo na omrežje Slovenia, ker niso vsi Slovenci v tem omrežju. Drugi cilj je privabiti čim več ljudi, več tisoč. Poskušati sam in spodbujati druge, da vabijo svoje prijatelje. Prikazovati povezavo do skupine še v drugih skupinah in v profilih oseb. Med pridobivanjem nekaj tisoč članov je že potrebno skrbeti za aktivno vsebino. Oglaševalec se lahko prikazuje v skupini kot ponudnik vsebine oziroma prikaže svoj spletni naslov. Končni cilj je, da dobimo stranke, s katerimi bomo vedno v stiku in ki se bodo brez premisleka odločili ravno za naš produkt.
Preberite tudi:
Fake profili goltajo Facebook
Facebook v slovenščini
Facebook mladega sanjača
Marketing v socialnih omrežjih