sobota, 21. februar 2009

mY ProMarket pIkA Si

Promarket, ki je bil sredi tedna na Gospodarcu, se je zaključil. Na tem srečališču trženja sem preživel okoli 40 ur v treh dneh. Bil sem poleg, kolikor se je dalo, saj sem pomagal pri organizaciji. Veliko sem se naučil, pridobil in kar nekako zrasel. Delal sem kar me veseli in še naprej bom delal. Spoznal sem, da so mi taki dogodki res v veliko veselje in da sem nor na marketing in prodajanje. S tem se bom še naprej ukvarjal, a nič z agresivnim pristopom. Spoznal sem tudi že prej, da se lahko več naredi z neko umirjenostjo, predvsem v sebi, in da delaš, kar te veseli, a se ne naprežeš. Napredoval bom in spoznaval ljudi. Vse to pa bo sproti prineslo svoje. Prihajale bodo priložnosti, ki jih bo treba izkoristiti.

Letošnji Promarket se je kot dogodek sicer v četrtek končal, a bomo podjetja povezovali še naprej celo leto do naslednjega leta, ko bo sejem in kongres še lepši, še večji in še bolj poseben. Stay tuned :)

Delavnica o spletnem portalu Zlataleta.com
Foto: Samo Rovan - fotograf leta 2009


Preberi tudi: Prvi dan ProMarketa..