sreda, 4. februar 2009

Promarket že presega pričakovanja organizatorjev

Sejemski del letošnjega osrednjega dogodka prodaje, marketinga in oglaševanja Promarketa je, kar se tiče zanimanja razstavljavcev, presegel pričakovanja organizatorjev. Predstavilo se bo več kot 80 podjetij iz različnih panog, vsi povezani s trženjem, prodajo, oglasi in odnosih z javnostmi. Prostor, ki je na voljo na Gospodarskem razstavišču, je zapolnjen do zadnjega kotička. Pričakuje se, da bo dogodek privabil tudi veliko število obiskovalcev.

Sejem bo privabil veliko radovednežev, ki si bodo želeli od bliže videti, kaj vsa ta podjetja ponujajo in kakšni so obeti. Veliko bo novega, vsi razstavljavci bodo hoteli navdušiti potencialne partnerje in opozoriti nase. Sejem je tako odlična priložnost za nove poslovne stike in krepitev obstoječih. »Vsak obiskovalec naj prinese tudi svoje vizitke,« opozarja Boštjan Zrimšek, direktor Dima centra, soorganizatorja dogodka.

Predstavila se nam bodo podjetja, ki se ukvarjajo s spletnimi in sms oglasi, marketinške in oglaševalske agencije, mediji, tiskarne, podjetja, ki se ukvarjajo s klipingom, ki izdelujejo svetlobne napise, kar nekaj bo tudi podjetij, ki pripravljajo promocijska darila in opremljajo prodajna mesta. Marsikatera predstavitev na sejmu bo nedvomno prava paša za oči, kakšna pa bi lahko bistveno zaznamovala letošnje leto.

Ob sejmu bodo potekale tudi zanimive in koristne brezplačne delavnice ter kongres z vrhunskimi predavatelji, za katere je veliko zanimanje. Podjetja nam bodo na delavnicah na poučen način skušala predstaviti svoje dejavnosti in priložnosti, ki jih prinašajo. Na ravno tako tridnevnem kongresu pa bomo poslušali praktike, ki so vsi zelo uspešni na svojem področju. Nekateri od njih bodo Slovenijo obiskali prvič.

Več informacij je na spletni strani www.promarket.si, ki beleži v teh dneh izjemen obisk. Spletno stran vsak dan obišče okoli tisoč različnih uporabnikov. Organizatorji svetujejo, da svoje udeležbe ne prepuščate naključju in se na dogodek prej prijavite.

Prispevek je bil najprej objavljen na spletni strani www.promarket.si
Avtor je Haro, ki sodeluje pri organizaciji tega dogodka.