ponedeljek, 9. februar 2009

Ste izgubili službo?

Spoštovani gospod,prejela sem vašo pošto za katero se vam iskreno zahvaljujem.Priznam,da sem prijetno presenečena.Ko sem danes prvič prestopila prag zavoda za zaposlovanje in ko človek kar naenkrat ne ve ne kod ne kam,so vsa presenečenja še toliko močnejša in še kako dobrodošla.Želim vam še veliko energije in pozitivnosti pri vašem delu...prisrčen pozdrav

Na tole sporočilo zdaj že redne bralke sem odgovoril:

Pozdravljeni, gospa. Vesel sem, če sem vam vsaj malo polepšal dan. Življenje je težko, velikokrat se moramo boriti, velikokrat ostanemo sami. Življenje je lepo, živimo za lepe trenutke, ki nas opijajo s svojo lepoto, in pozabljamo težke.

Predstavljam si, kako se počutite. V lanskem letu sem preživel hudo krizo, iz katere se še nisem povsem rešil, a naredil sem ogromen korak. Vem, da sem na pravi poti in to ima veliko težo.

Zdaj, danes, vam je težko, a čez nekaj časa, mesecev, let, bo tole za vas izjemno pozitivna prelomnica v življenju. Ko boste takrat pogledali nazaj, boste veseli za to, kar se je zgodilo. Treba je pa začeti delati, graditi in rasti. Če ste zdaj v težavah, očitno niste dovolj do sedaj. Močneje je treba zaveslati, že zdaj, danes.

Vaša življenje se je šele zares začelo. Danes je ponovno rojstvo, dan, zaradi katerega boste v življenju imeli veliko več.

Predlagam vam, da si ogledate tale filmček: http://video.google.com/videoplay?docid=6791277826275399315 Steve Jobs je ustanovitelj podjetja Apple in eden najbogatejših ljudi na svetu, ne samo po denarju.

Hvala vam

Upam, da bo napisano pomagalo še komu