ponedeljek, 2. februar 2009

Pred enim letom je bilo..

Natanko pred enim letom je bilo, ko sem napisal svojo prvo objavo na tem blogu. Ustvaril sem ga sicer nekaj mesecev prej, a se ga lotil šele 2.2.2008. Začel sem tako, da sem nekaj objavil in potem počasi napredoval. Preprosto sem se učil pisanja bloga. Nihče ni mojster, ko se rodi. Takrat se nisem zavedal vseh razsežnosti, ki mi jih prinaša. Nabralo se je prek 120 objav, kar nekaj rednih bralcev, povprečno je 100 različnih na dan, dobrih 70 je naročenih na objave. Blog je neprecenljiv, ker sem zaradi njega spoznal nekaj res posebnih ljudi. Preprosto se splača. Pišem pa iz čistega veselja in vzame mi zelo malo časa. Ena objava 20 minut, v glavi si jo pa ustvarjam lahko več dni. Objave so večinoma pogovori s samim seboj. Skozi njih sem utrjeval svoje misli. Na tak način sem hotel bralcem pokazati tudi malo drugačen pogled na življenje, svet in dogajanje, svoj pogled. Zaradi pisanja o sebi in svojih težnjah, je veliko mojih rednih bralcev meni podobnih. Za vas sem izbral nekaj svojih najljubših objav. To niso take, ki so najboljše ali najbolj brane, ampak take, ki so mi najbolj pri srcu.

Nekaj za lepši dan, vsak danPot
Nikoli ne bom normalen!Stop killing animals
LabirintZa direktorico si želim žensko
Pomembno je, kakšen boš postalRegistriraj svoj s.p.
Država naj neha popuščati sindikatomKako do denarja 003
Drugačnost polepšuje življenjeRešitev za trg dela
Krutosti spoznavanja ljudiŠrotov imperij je na trhlih nogah
Kako do milijarde evrov posojilaNematerialistični svet mladega sanjača
Altruistični svet mladega sanjačaSlovenska zabitokracija
Pozabi na odhodke, razmišljaj o prihodkihNe jokaj za menoj..
Verjemi vase in ukrepajZakaj ne razmišljaš s svojo bučo
Ljubi tiste, ki te ljubijoSem high class?
Zakaj so se plače letos znižale?Denar je kot klimatska naprava
Pristnost mladega sanjačaPredvolilna smešnica
Z dna Mrtvega morja na HimalajoPatria: Če ne bi zaslužili desni, bi levi
Laž ima kratke nogePriznam, prodajam se! Pa kaj..
Pripravi se na nepremičninski potopSlabo mi je od te krize
Država naj ne pomaga velikim podjetjemDo what you Love
Preprosta Slovenka zgrožena nad nasprotniki gradnje džamijeDruži se s pozitivci
Varčujem v skladih, ali naj neham??Uspešen in še car povrhu
Bodi vrhunskiVsi smo morilci

Ups..koliko jih je.. Pa še več jih bo..prijetno branje.

In ful ful ful hvala ****