petek, 9. januar 2009

Uspešen in še car povrhu

Ali sem uspešen? Neznani bralec mojega bloga je v komentarjih ene objave zapisal, da jaz že nisem uspešen, da me pozna in da se uspešna podjetja ne hvalijo sama, tako kot se jaz. Kdaj sem se pa hvalil, da sem uspešen? Če so objavljeni moji osebni podatki, da sem podjetnik in s čim se ukvarjam, s tem nisem objavil, da sem uspešen. To je vtis bralca.

Bloger ddddd mi je zastavil zanimivo vprašanje v intervjuju Zakaj meniš, da si uspešen? (verjetno je sam sklepal, da sem, ker se ne spomnim, da sem kje objavil: Jaz sem uspešen)
Moj odgovor: "Sem na poti k uspehu, kar pomeni, da sem uspešen. Nikjer pa ni cilja oziroma konca. Rad bi živel prijetno življenje, v sami pozitivi in se smejal in imel rad ljudi okoli sebe in bil ljubljen, to je zame uspeh. Uspelo mi bo!"

Neznani bralec verjetno ne ve, da je za vsakogar uspeh nekaj drugega. Zanj je mogoče uspeh, da ima veliko denarja, zelo drag avto, da se super oblači, da ga obdajajo lepa dekleta, da je zelo znan in priljubljen, da je ustvaril veliko. Zato me tretira za neuspešnega. Mogoče sem v splošnih okvirjih res neuspešen. Požvižam se na splošne okvirje, ti mi ne bodo prinesli sreče.

Na svet gledam s svojimi očmi in se razvijam. Upoštevam glas množice, a najbolj sebe. Svoje definicije uspeha nisem dobil pri sosedu, v gostilni, v nobeni knjigi. Nisem je slišal od staršev, učiteljev. Nisem je prebral na internetu ali v kakšni reviji.
Moja definicija uspeha je nastala v moji glavi na podlagi vseh zbranih informacij in z razmišljanjem. Nastala je z osebno rastjo. Vsako leto je bila bolj usmerjana v to, kar je zdaj in natančneje oblikovana. Zdaj bo pa spet nekdo rekel, da se hvalim. Vseeno mi je. Blog pišem zase, ker je moj sogovornik in zato, da spoznavam sebi podobne ljudi.

Torej sem na poti k uspehu, izpolnjujem svoje cilje, s tem sem uspešen. Ko bom imel še več miru, veselja in ljubezni okoli sebe, bom še bolj uspešen, a ne bom izgubil želje, da se počutim še bolje.

Neznani bralec je v tistih komentarjih zapisal, da sem "car". Vsak ima drugačne poglede na to, kdo je car. Nekateri se z njim strinjate, nekateri ne. Jaz pa že vem, kaj sem. Svoje mnenje lahko demokratično izrazite v anketi na desni.