torek, 27. januar 2009

Obiskal me je angel s polnimi kufri denarja

Angeli obstajajo in to taki, ki nosijo denar naokoli. To ni hec. Reče se jim poslovni angeli. Pred leti sem o njih bral, ko sem se izobraževal o podjetništvu. Poslovni angeli so način financiranja podjetij. V zameno za lastniški delež ljudje, ki imajo nekaj pod palcem, veliko izkušenj in poznanstev, pomagajo pri zagonu projekta. Potrebna je le dobiti dobro zamisel in jo predstaviti.

Pred leti je bilo to v Sloveniji še zelo v povojih. Zdaj se že kar dobro razvija in postaja stalnica. Ravno danes sem dobil e-mail o takem projektu. Imenuje se ITIME Podjetniški pospeševalnik. Kot so zapisali na spletni strani, podjetniški pospeševalnik je namenjen start-up podjetjem, ki imajo inovativno podjetniško idejo s širšega področja informatike v okviru dejavnosti TIME (Telekomunikacije, Internet, Mediji, Entertainment) in ki želijo to idejo nadgraditi s pomočjo nasvetov in idej uspešnih posameznikov iz omenjenih panog, prejeti investicijo poslovnih angelov ter vzpostaviti povezavo s strateškim partnerjem.

Vse kaže, da so projekt odlično zastavili. Bomo pa videli, kako bo s samo izvedbo. Veliko je odvisno od podjetnikov in poslovnih angelov. Izbrani investitorji, mentorji in organizatorji se mi zdijo pravega kalibra. Več na spletni strani www.itime.si. Rok za prijave je 18. februar.