petek, 25. april 2008

Liberalci na oblast 1. del

Janša in njegovi

Ne vem še, če se bom udeležil letošnjih volitev. Jeseni so namreč parlamentarne. Sem bolj levo usmerjen, a sem pripravljen voliti tudi desne stranke, če so iskrene in če delajo dobro.

Ko je bil pred slabimi štirimi leti za premierja izbran Janša, mi ni bilo všeč. Zame je on vojak pa tudi njegov način govora in odnos mi nista bila nikoli blizu. Kmalu pa sem njega in njegovo stranko skoraj vzljubil. Reforme, EDS, prenehanje državnega nadzora nad podjetji so besede, ki so me navdušile. Janša je vpoklical Mićota. Enotna davčna stopnja v Sloveniji?! Ma "the best" sem si rekel, samo da to spravimo mimo pa bomo imeli normalen davčni sistem, super bo. Napredek, Slovenija bo dinamična, fleksibilna, podjetniška država.

V eni noči se je vse razblinilo. Prodali so naše trgovine pod mizo. Konec. Žalost. Lažnivci in tatovi, nič drugega ne moreš reči. To je bil ta trenutek. Super napredna in super iskrena vlada je začela krasti. Osvajati so začeli Slovenijo, nabirati točke v kapitalu, prijatelje. Politika in samo politika. Nič dobrega za Slovenijo. O tem ne razmišljajo.


Kmalu je postalo jasno, da tudi ne bo nič z reformami. Same laži. Začeli so se pogajati s socialnimi partnerji, neumnost. Naredili so davčne spremembe, za katere je boljše, da bi jih ne bi bilo. Majhne spremembe prinesejo več težav kot koristi, sem si takrat mislil. Največja sprememba je, da so odpravili olajšavo na investicije. S tem so izdatno napolnili državno blagajno, sami pa razmislite, kako to vpliva na rast slovenskih podjetij. Dohodninske stopnje so bolj razumne kot prej, a še vedno nestimulativne.

Vladi najbolj zamerim laži. Naredi, kar se ti zdi, a ne laži. Nič ni bilo od davčne reforme, nič ni bilo od transparentnosti v gospodarstvo, nič ni bilo od fleksibilnejšega trga dela. Po vsem tem se pa še zgražajo nad pisanjem novinarjev. To je bilo še preveč prijazno.

Pozitivno pri tej vladi mi je, da so poenostavili nekatere birokratske postopke, kot so registracija podjetja in izračun dohodnine. Stvari glede tega gredo v pravo smer.

Povezani članki:
Liberalci na oblast 2. del: Pahor in LDS
Država naj neha popuščati sindikatom
Penzije ne boš doživel

Dodaj blog med priljubljene. Spremljaj objave.