torek, 29. april 2008

Odklop, baterije, prijatelji, zrak, hrana

Prav zares so počitnice. Zelo jih občutim, čeprav imam počitnice in dopuste prav pogosto. Občutim to na drugih ljudeh. Vsi so nekako odsotni. Super je. Lepo je, da imamo v Sloveniji toliko prostih dni, lahko bi jih imeli še več. Prosti čas je izjemno pomemben, je kvaliteta življenja. Človek se mora sprostiti od vseh rednih obveznostih. Mora si vzeti čas zase in prijatelje. Kdo sploh dela ta teden. Težko je delati. Jaz si zdaj nekako polnim baterije, da bo šlo potem zares maja. Rahlo sem zbolel, a sem kljub temu kar nekaj časa preživel v naravi, na kolesu, na jezeru, vsaj kar je bilo sončni dni. Včeraj na primer. Danes sem skušal biti čimveč doma, da se odpočijem in pozdravim rahel padec imunskega sistem, uspeva mi. Veliko časa sem preživel v družbi prijateljev. Podnevi in ponoči. Smeha. Staršev ni doma in to je priložnost, da še več kuham kot ponavadi. Čez vikend so bile na sporedu pice, včeraj pohani šampinjoni s francosko solato, danes sem pa naredil sanjske makarone z omako iz šampinjonov, smetane in sira. Slednjo sem naredil še štirim puncam za šest ljudi. Vse so bile ful navdušene. Jaz sem pojedel za tri, one za tri. Še zdaj bi jedel, a nič ni ostalo. Jutri grem na turistično kmetijo v okolico Trebnjega na dvonočno kresovanje. Poskušal se bom imeti čimbolj odštekano. Družba bo temu primerna. Upam samo, da bo v redu vreme. Želim si čim več časa preživeti na zraku. Čas posvetiti ležanju v travi ali športnim igram. Še ena stvar je zelo primerna. Ko pridem nazaj bo spet vikend.