četrtek, 24. april 2008

Reševanje težav

Kaj vas matra? Zakaj ste tolikokrat slabe volje in zamišljeni? Imate težave?
Kako jih rešiti?

Tudi jaz imam kar nekaj problemov, ki bi jih rad rešil in imel več miru. Problemi vedno morajo biti, so del življenja. Sproti pa jih moramo reševati, da se nam jih ne nabere preveč.

Odkril sem po mojem mnenju dober sistem, čeprav ga verjetno nisem jaz prvi. Podoben je zapisovanju ciljev in uresničevanju.

Na list papirja si zapišeš, kaj te moti oziroma kaj bi rad spremenil. Zapišeš tiste stvari v en stolpec od najpomembnejše proti manj pomembnim. V drugi stolpec zapišeš, kako boš ta problem rešil. V tretjega pa do kdaj. Lahko si tudi zamislite, a veliko več je možnosti za uspeh, če si jih zapišemo.

|_____Problem____|_____Način reševanja_____|____Trajanje___|
1.
2.
3.
4.

To sem si zapisal in neverjetno, stvar že deluje. Prvi občutki so, da te spravi v pozitivo, saj vidiš, da je vse rešljivo. Potem vidiš, da boš kmalu dosti bolj srečen. Stvari pa začneš reševati korak za korakom, kot si si zamislil. Skušaj se tudi pohvaliti za vsak napredek.

Torej nehaj se smiliti sam sebi, zapiši si, kar te moti, in začni to spreminjat.