ponedeljek, 28. april 2008

Liberalci na oblast 2. del

Pahor in LDS

Eldeesovci so se v tem mandatu znašli v opoziciji in se razdrli v prafaktorju. V želji, da zamiha nov veter, se je zamenjalo tudi vodstvo stranke. Nekateri člani nekdaj vodilne stranke so šli k Pahorjevim Socialnim demokratom, nekaj jih je ustanovilo društvo Zares, eden je postal neodvisen, kakšnega sem pa mogoče še izpustil. Tako so se SD kmalu prebili na prvo mesto po priljubljenosti parlamentarnih strank med volivci. K temu je botrovalo slabo vodenje koalicije in nezaupanje v LDS, ki je preurejal svoje vrste.

Nekaj mesecev pred volitvami se sprašujemo, če je Borut Pahor pravi človek za premierja. Mislim, da je bolj primeren od sedanjega, a še vedno je vprašljivo, kaj bo prinesel Sloveniji. Po že obljubljenem se bo kot kaže manj lagal kot se je sedanji premier. Moti pa me, da se je "pametno" odločil, da ne bo bistveno posegal v sedanje stanje v državi. Rajši se bo podredil ljudstvu, ki se tako in tako boji velikih sprememb.

Opazoval sem Pahorjevo ravnanje v preteklih mesecih. Najbolj mu zamerim, da v svojih vrstah kot ideologe bodočega razvoja države predstavlja Gasparija, Ropa in Tajnikarja. Stare preizkušene mačke, ki do sedaj niso veliko naredili na svojem področju, kvečjemu nasprotno. Preverjeno niso pravi. Pahorju zamerim tako ravnanje, ker se mi zdi zelo politično, saj se po mojem mnenju želi z imeni priljubiti javnosti. A on je politik. Mogoče želi res nekaj dobrega narediti za državo in si tako pametno nabira široko podporo, zakaj bi ravnal drugače. Podobno si seveda lahko mislimo o vsakemu.

Na javni tribuni pred dnevi je prvi mož Socialni demokratov tako kot večina morebitnih bodočih voditeljev po svetu pred volitvami obljubil nižje davke. Zanimivo je, da glede državne porabe ne načrtujejo narediti nič konkretnega. Ne sanja se mi kako se bo to znižanje davkov izteklo. Verjetno tukaj nekaj ne štima. Bomo videli. Še vedno mislim, da je Pahor boljši kot Janša. Lahko bi dobil priložnost, da se izkaže. Ostali bivši eldeesovci niso vredni veliko. Zdi se mi, da je vsem pomembno, da pridejo višje in jim tole predstavlja biznis. Saj tudi je, moramo priznati.

Povezani članki:
Liberalci na oblast 1. del: Janša in njegovi
Država naj neha popuščati sindikatom
Penzije ne boš doživel